Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli-II. Kademe Uygulaması (MTM) projesi kapsamında Ankara ilinin farklı okullarından katılım sağlayan 300 2. Sınıf öğrencisi ile yapılan öykü eşdeğerlikleri ve ölçme araçlarının geçerlik-güvenirlikleri için veri toplama süreci tamamlanmıştır.
Bu süreçte 9 proje bursiyerimiz toplamda 3000 veri alarak veri toplama çalışmalarını yürütmüşlerdir.
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresinde Projemizin Sunumu Gerçekleşti
BİTTOM Uygulama Kitapçıklarımız Oluşturuldu
Problem Odaklı Bilimsel Temelli Tamamlayıcı Okuma Müdahalesi (BİTTOM)- Eğitici Eğitimi
Öykü Eşdeğerlikleri ve Ölçme Araçlarının Geçerlik-Güvenirlikleri için Veri Toplama Süreci Tamamlandı
MTM Proje Açılış Toplantısı ve Disleksi Farkındalık Günü Paneli Gerçekleştirildi
MTM Proje Açılış Toplantısı & Disleksi Farkındalık Günü Paneli Davetiyesi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.